top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraYPSILONKY

Co jsme dělali v LEDNU 2018!

Ahoj! Když zkončil rok 2017, chtěli jsme udělat jeho shrnutí. Ale bohužel jsme nějak zapomněli, co jsme v jednotlivých měsících dělali. Tak jsme se letos rozhodli, že budeme dělat shrnutí na konci každého měsíce. Snažili jsme se k jednotlivým událostem najít i fotky, tak doufáme, že se vám bude článek líbit.


Anička:

1.1. - Oslavila jsem s rodinou Nový Rok.


2.1. - Měla Alex 15 narozeniny.

6.1. - Jela jsem se kouknout na hokejový zápas mého bráchy HC Slavia Praha vs HC Rytíři Kladno a vyfotila jsem se u fotbalové Eden Arény.



10.1. - 11.1. - Vystupovala jsem na Novoroční Taneční Akademii s B.G. Dance crew.


12.1. - Byla jsem nemocná a naše zvířata mě doma šikanovali.


13.1. - Vydali jsme náš první názorový článek na téma - ZAMILOVANOST.

16.1. - Namalovala jsem svůj první obrázek.


19.1. - Zašli jsme si na ples 4a/4b OA TGM JH a pokecali s kapelou, kde hraje a zpívá Alex táta.


22.1. - Moje kamarádka Johanka z Prahy oslavila 14 narozeniny a i když jsem jí tak dlouho neviděla, jsem ráda, že jsem mohla být součást jejího B-day videa.

22.1. - 23.1. - Poležela jsem si doma s nějakou virózou a napadl konečně pořádný sníh.


24.1. - 29.1. - Vymýšleli jsme s naší partičkou ve škole kraviny, smáli jsme se a intelektuálně rozjímali.

27.1. - Naším prezidentem se stal opět Miloš Zeman, takže jsme o tom s každým diskutovali.

30.1. - Zůstala jsem doma s namoženýma a bolavíma zádama, protože jsem nemohla sedět na židli ani 10 minut.

31.1. - Úspěšně jsme absolvovali 1. pololetí 9. ročníku i s vybranými SŠ a Alex to oslavila nejhnusnější horkou nugátovou čokoládou.


Alex:

Leden:

1.1 - Oslavovala moje narozeniny s mamkou,tetou a sestřenicema.


2.1 - Byla jsem na obědě s tátou a jeho přítelkyní a oslavovali jsme.

3.1 - Chvíli jsem byla ve škole a pak ještě jednou jsem oslavila narozky s Aničkou v kavárně.


4.1 - Jsem začala chodit do gymu a pracovat na své postavě.


9.1 - 15.1 - Opravovala jsem ve škole známky na pololetní vysvědčení.

19.1 - Jem byla na maturitním plese OA, kde hrál můj táta s kapelou.


20.1 - Jsem byla na grilovacím obědě s tátou a jeho přítelkyní.

26.1. - Vyzvedla jsem si Občanku a šli jsme s Aničkou na oběd.

27.1 - Jsem byla s mojí mamkou v ČB nakupovat a byli jsme v kině.

31.1 - Jsme dostali vysvědčení a začínám se učit na přijímačky.


Děkujeme za přečtení!

YPSILONKY❤

29 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Zamilovanost-jak to vidíme my!

Ahoj, rozhodli jsme se, že začneme dělat články o názorech na vážnější věci. Kdykoliv budete mít nápad na nějaké téma, tak nám můžete...

Comments


bottom of page